Klient potrebuje pochopiť výhody, ktoré mu ako sprostredkovateľ exkluzivity ponúkame. V podstate každému klientovi ide o to isté chce predať svoj produkt čo najvýhodnejšie. A práve exkluzivita je najlepší nástroj na maximalizáciu predajnej ceny a teda výťažku z predaja. Sú rôzne cesty, ako sa dá maximalizácia výťažku z predaja interpretovať a záleží to od motivácie klienta. Niekedy je tou motiváciou rýchlosť, inokedy čo najvyššia predajná cena – klienti to radi spájajú, chcú predať rýchlo a za najvyššiu možnú cenu, tu však platí, že buď klient chce predať dobre alebo chce predať rýchlo. V každom prípade, obe požiadavky sa dajú docieliť správnym nastavením a marketingom ponuky. Medzi hlavné výhody exkluzivity pre klienta teda patrí:
• Rýchlejší predaj
• Predaj za maximálnu možnú cenu
• Úspora času (klient nemusí vypĺňať a vybavovať množstvo papierov a jednaní s dodávateľmi)
• Úspora nákladov klienta (ponuka najnižšej možnej ceny)
• Atraktivita ponuky – neponúkame v našej ponuke
• Predídenie znehodnoteniu ponuky produktu
• Referenčná ponuka – aktívny prístup, prednostné odporúčenie vašej firmy dopytujúcim zákazníkom
• Bezpečnosť – jasné zmluvné vzťahy a podmienky
• Lepší prehľad o predaji – o ponuku sa stará jeden konkrétny sprostredkovateľ
• Komfort, pravidelná komunikácia
Postup exkluzívneho importu:
1. Nacenie produktu
2. Súhlas s cenovou ponukou
3. 30-50% depozit
4. Doplatok pred doručením tovaru k vám
*Pre zachovanie exkluzivity odber min. 1000ks ročne z daného produktu